Wednesday, February 08, 2006

Drink without tears

尋日同derek呻兩句,佢就提議出去飲野
結果同佢加bobo和一個叫leo(又係叫leo!)一齊係有露台既餐廳食飯
好耐無見過bobo
估唔到係咁既情況下同bobo食飯

食完飯加糖水
我同derek去左search飲野
之前去親search都係好多人無位
今次算係第一次去
原本間野都唔靚既
有d mk夜總會feel (雖然未去過)
之後因為太嘈
飲左一枝啤酒就轉左去第二間

估唔到成晚
我無乜唔開心
更加無喊過
唔知係我聽bobo講完果個"唔理佢一排佢就會理番你"
定係我接受左
不過anyway
我同意derek所講
我呢段時間應該識多d朋友
唔一定話溝既
at least有人occupy我既時間
唔會亂諗野

另一樣我無想到既
係尋晚會講到ons呢個話題

No comments:

Powered By Blogger